نکات مهم در شستشو فرش
نوشته شده توسط : hamed

برای   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  بعضا از ماشین آلات ، دمای آب مطابق با چرخه ای که شما گزینش میکنید از پیش رقم خورده میباشد. از جمله ، یک چرخه طبیعی به احتمال زیاد از آب گرم که 30 سکو سانتیگراد یا این که 40 سکو سانتیگراد میباشد (85 جايگاه فارنهایت تا 75 مرتبه فارنهایت) استعمال می نماید.

استعمال از قابل انعطاف کننده
ماشینهای لباسشویی معمولاً دارنده کشوهایی جهت پخش ماده های شوینده می باشند و محیط مستقل‌ای برای قرار دادن قابل انعطاف کننده یا این که آبژاور پارچه دارا‌هستند. دستگاه شما مواد شستشو را در لحظه مطلوب برای توزیع می نماید.
ماشین های لباسشویی با بارگیری بالا نیاز دارا‌هستند که پیش از آغاز چرخه ، ماده های شوینده را به صدق در طبل بریزید. بهتر میباشد مواد شستشو خویش را پیش از بارگیری خرقه خویش اضافه فرمائید تا غلظت بالای ماده های شوینده سبب لک شدن جامه شما نشود. و در برخی مورد ها ، بهتر میباشد شیر آب را پر‌نور نمائید تا ماده های شوینده پیش از اینکه جامه خویش را بارگیری فرمائید ، حل خواهد شد.
واحد سنجش ماده شوینده ما یحتاج با اعتنا به نوع ماده های شوینده و نوع شستشو متعدد میباشد ، به این ترتیب نصیب پشتی از ماده شوینده را محاسبه نمایید و همینطور به‌دنبال هر برچسب در ماشین لباسشویی خویش باشید تا دریابید که چقدر از آن به کارگیری نمائید.


تنها خرقه های خویش را در آن ریخته ، البته مراقب باشید که خرقه های خویش را بیشتراز حد نپوشانید. برای انتقال و پاک کردن جامه ها به فضایی کافی نیاز دارید. بعضا از ماشین آلات حتی ممکن میباشد مورد هایی را نماد دهند که وزن خرقه شما معدود ، میانگین یا این که سنگین میباشد. این مورد واحد سنجش آب داخل چرخه شستشو را با دقت به وسعت توشه تهیه می نماید.
دستگاه خویش را پر‌نور نمایید. حال مجموع کاری که می بایست ایفا دهید ضربه زدن به دکمه میباشد و دستگاه شما برای شست و شو فراهم میباشد! البته به حافظه داشته باشید که در را ببندید!





:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: